زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ
  • تاریخ انتشار : 1403/01/30 - 08:25
  • تعداد بازدید : 20
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تبریک روز علوم آزمایشگاهی

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت درگزین به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

مدیریت شبکه بهداشت درگزین با ارسال پیامی سی ام فروردین ماه روز علوم آزمایشگاهی مصادف با زادروز حکیم والامقام «سید اسماعیل جرجانی» را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت درگزین در پیام دکتر ستایش آمده است:

بسمه تعالی

آنچه که هستی را شکوه و زیبایی می بخشد، جلوه وجود انسان هایی است که در بیکران خلقت، عظمت می آفرینند.

نقش والای آزمایشگاه در حوزه بهداشت و درمان در زمینه تشخیص، مراقبت، کنترل و پیشگیری از انواع بیماری ‌ها انکارناپذیر است، از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

 

علوم آزمایشگاهی یکی از رشته‌های گروه علوم پزشکی است که ارتباط تنگاتنگی با سایر رشته‌های پزشکی دارد. هدف اصلی این شاخه از علم،  کمک به تشخیص پزشکی با استفاده از تست‌های آزمایشگاهی، پایش درمان یا رد و تشخیص‌های احتمالی است.‏

 

در اهمیت این رشته همین نکته کافی است که بدانیم در حرفه پزشکی قضاوت و تشخیص مقدم بر درمان است و پزشک پس از معاینه و انطباق تشخیص‌های بالینی با آزمایش و سایر روش‌های تشخیصی به تشخیص نهایی می‌رسد.

 

 اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بی‌بدیل این عزیزان، روز علوم آ‍زمایشگاهی را به کلیه کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت می‌نمایم.

 

دکتر ستایش فرجی

مدیریت شبکه بهداشت درگزین

  • گروه خبری : شبکه درگزین
  • کد خبر : 138764
کلمات کلیدی
مدیر درگزین
خبرنگار

مدیر درگزین

نشانی: 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 21
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 25000
تعداد کاربران بر خط 0